۱۳۸۸ اسفند ۲۱, جمعه

تیلورسوییفت taylor swift

I've never gone with the wind
من هیچوقت از نفس نمی افتم

Just let it flow
فقط به اون اجازه جاری بودن بده

Let it take me where it wants to go
به اون اجازه بده من رو به جایی که میخواد بره ببره

Til' you opened the door
تا تو در رو باز کنی

And there's so much more
و آنجا بسیار بیشتر هست

I'd never seen it before
من قبل از این اون رو ندیده بودم

I was tryin' to fly but I couldn't find wings
من تلاش می کردم که پرواز کنم اما نمی تونستم جاری بودن رو پیدا کنم

But you came along and changed everything
اما تو آمدی و همه چیز رو تغییر دادی


You lift my feet off the ground
تو از روی زمین بالا بردی پاهای من رو

You spin me around
و تو منو اطرافت چرخوندی

You make me crazier crazier
تو منو دیوونه کردی دیوونه

Feels like I'm falling and I
من احساسی شبیه افتادن داشتم و من

I'm lost in your eyes
من هستم گمشده ای در چشمان تو

You make me Crazier Crazier Crazier
تو منو دیوونه کردی دیوونه


I watched from a distance as you
من از فاصله مانند تو دیده شدم

Made life your own
زندگی مانند توست

Every sky was your own kind of blue
هر آسمان مانند تو آبی است

And I wanted to know how that would feel
و من می خوام بدونم اون چطور احساس میشه

And you made it so real
و تو اونو خیلی واقعی جلوه دادی

You showed me something that I couldn't see
تو به من چیزی رو نشون دادی که من نمی تونستم ببینم

You opened my eyes and you made me believe
تو چشمان من رو باز کردی و من رو وادار کردی باور کنم


You lift my feet off the ground
تو از روی زمین بالا بردی پاهای من رو

You spin me around
و تو منو اطرافت چرخوندی

You make me crazier crazier
تو منو دیوونه کردی دیوونه

Feels like I'm falling and I
من احساسی شبیه افتادن داشتم و من

I'm lost in your eyes
من هستم گمشده ای در چشمان تو

You make me Crazier Crazier Crazier
تو منو دیوونه کردی دیوونه


Ohhhh
آه


Baby you showed me what livin' is for
عزیزم تو به من نشون دادی برای چی زندگی می کنم

I don't wanna hide anymore
من نمی خوام بیشتر از این مخفی بشم

Oh Ohh
آه


You lift my feet off the ground
تو از روی زمین بالا بردی پاهای من رو

You spin me around
و تو منو اطرافت چرخوندی

You make me crazier crazier
تو منو دیوونه کردی دیوونه

Feels like I'm falling and I
من احساسی شبیه افتادن داشتم و من

I'm lost in your eyes
من هستم گمشده ای در چشمان تو

You make me Crazier Crazier Crazier
تو منو دیوونه کردی دیوونه

منبع:هواداران تیلر

Crazier (دیوانه)
از تیلر ترجمه آهنگ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر