۱۳۸۸ اسفند ۱۴, جمعه

جوک -اس ام اس

جوک جالب jok farsi
تركه ميره زير دريا، كوسه مياد بهش ميگه تو تركي؟ تركه ميگه از كجا فهميدي؟ ميگه: آخه اون كپسول پشتت مال آتيش نشانيه

SMS farsi
نامم را پدرم انتخاب کرد نام خانوادگي ام را يکي از اجدادم! ديگر بس است راهم را خودم انتخاب خواهم کرد

جوک خیلی قشنگ . خنده دار . مخصوص تهران
اگر یه لکه آبی روی دیوار دیدی، بدون یه مورچه است که شلوار لی پوشیده! اگر یه لکه قرمز روی دیوار دیدی، بدون یه مورچه است که ماتیک زده! اگر یه لکه سبز روی دیوار دیدی، بدون گشت ارشااد مورچه هاست که اومده هردوشون رو بگیره
خنده دار:
به یارو می گند چرا یه لنگ جورابت ابی یه لنگه قرمز میگه والا خودمم نمی دونم یه جفتم خونه دارم همین شکلیه
—————————
هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه . . . . . . . . . . الان خندم میاد بعدا می گم
—————————
امروز جمعه است , گفتیم یادی از اموات کنیم..... چطوری جنازه؟!
—————————
اگر تو با من باشی , چراغ خانه ام باشی..…. اونقدر روشن خاموشت میکنم تا بسوزی
روزانه:
می خواستم ببینم مسئول ارسال اس ام اس مخابرات سر کارشه یا باز هم جیم زده؟تو راحت باش!
—————————
دیشب با حسی عاشقانه، در اندیشه ای بی کران و در سکوتی سرد، مرغ خیالم را پراندم به سویت، تا با تمام وجود از بلندای آسمان بر سرت بری…د و آنگاه بخندم!
—————————
۵ راه برای اینکه زیباترین عروس سال شوید:………اعتماد به نفست منو کشته! فکر می کنی شوهر گیرت میاد، عروس می شی؟!
—————————
سربازی راهیست برای آدم کردن پسرها…اما هیچ راهی برای آدم کردن دخترها وجود نداره!فرستنده این اس ام اس از ترس زنش گفته شمارش رو نذارم!
—————————
حیف نون به دوستش می گه کجا می ری؟می گه می رم مراسم هفته نیروی انتظامی، تو نمیای؟حیف نون می گه: نه، تو برو، من برای مراسم چهلمش میام!
sitetosms.javanblog.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر